Permulaan Ku Yang Panjang

Alhamdulillah,

Harini aku akan mulakan hariku yang indah ini dengan semangat baru. semangat yg telah ditiupkan oleh seorang yg memahami akan diriku.

Walaupun aku masih tidak kemana-mana, tetapi aku tetap cuba menghabiskan semua keje yang telah terbengkalai dan tertunda satu persatu. fuuhh rupanya banyak keje yang aku telah bengkalaikan nya... kini aku baru nampak.

Well untuk perkembangan diriku. Aku akui masih lagi teringatkan kisah2 lama aku dan masih bermimpikan dia dalam mimpi siang dan malam ku. Tetapi hati aku tetap dengan keputusan takdir. Aku relakan perpisahan ini dan aku ingin mulakan hidup baru.

Ya, aku harus pandang kedepan, terus kedepan. biar berbatu kedepan. Hehehe kata ini aku saja buat naik semangat aku je. but I will do this way... looking forward!

2 comments:

Anonymous said...

Chaiyo Chaiyo kata2 semangat org jepun ke korean kot.. Emm boleh, semua atas diri kita..

hambaMu said...

Thanks CatwOmEns...
Hope your life better than Me.

Post a Comment